pondělí 15. června 2015

Knihy za květen


Ahoj! Dlouho jsem se neozvala, já vím. Flákala jsem se, nebudu zapírat :D Snad vám to vynahradí moje fotky! Jdeme na to? :)




Za květen jsem dostala celkem pět knížek. Můžu říct, že se mi všechny strašně líbily a mám z nich velkou radost! :)


Zlodějka se mi strašně moc líbila. Četla jsem ji už vloni v létě, a když jsem měla možnost, požádala jsem o ni jako o recenzní výtisk na Dobrých knihách a přelouskala ji znovu. A znovu obrečela. Je to vážně skvělá kniha, opravdu neobyčejná. 


Jako zabít ptáčka jsem si chtěla přečíst už strašně dlouho. V Americe je to klasika, ale... já nevím, nepřišla mi zrovna silná nebo extra dobrá. Je to spíše takové vyprávění o dětství malé holčičky a jejího bratra a otce. Američané na ní hodně bazírují, ale mně třeba přišla daleko silnější kniha Černobílý svět, která se také zabývá vztahy mezi černochy a bělochy v Americe. Každopádně ta obálka je úžasná! Za ni vděčím webmagazínu Rozhledna.



No nevypadá snad Méďa jako Fantom? Hm? :D No dobře, skoro. Obávám se, že pod tím černým flíčkem rozhodně neskrývá znetvořenou tvář a geniální mysl. Noo, ale když o tom tak přemýšlím...
Opět kniha od Rozhledny


Tohle už jsou moje knihy z knihoven, co máme ve městě, které jsem si půjčila na léto. No jo, nemůžu to přečíst, já vím. Ale budu se snažit! :D


A tady už je můj chin Méďa, který mi zapózoval u hromady půjčených knih :D No není rozkošný? Musela jsem ho lechtat nohou, aby mi vydržel, a málem jsem na něj několikrát šlápla. No jo, držet foťák, fotit a stát na jedné noze a druhou usilovně lechtat, aby byl pán spokojený, to je docela výkon. Ale zvládla jsem to!


A zase Méďa. Tady prosí o další pohlazení :D



Pokud se vám moje fotky líbí, můžete mě sledovat na Instagramu. V pátek odlétám do Indonésie, takže nevím, jak to bude s mou aktivitou, ale musím dopsat ještě několik recenzí, tak se budu snažit. Každopádně budu fotit jako divá, to se můžete spolehnout :)

4 komentáře:

  1. Tak Fantoma opery upřímně závidim, toho si musím taky sehnat :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Dech jsem četla a moc se mi líbil :)
    Užij si to v Indonésii :)

    OdpovědětVymazat
  3. Váhám nad Zlodějkou knih, tuhle tématiku moc nevyhledávám... Jinak Ti taky přeji, ať si to v Indonésii užiješ :-)

    PS: Děláš nádherné fotky! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, hlavně Méďa je úplný model :) Moc si to v Indonésii užij :) A ta kupička knížek na prázdniny je opravdu pořádná :D

    OdpovědětVymazat